Blommor och pasteller Postat 27 april, 201327 april, 2013 av Bisa Tycker det är så himla fint med blommor på kläder, skor och väskor. Gärna i pastellfärger. Såg att Dr.Denim hade shorts och jeans i vitt med blommor på. Tycker dock inte om märket då det inte är jeans utan tights. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X