Dagen Postat 27 april, 201327 april, 2013 av Bisa Hade planer på att åka in till stan för att fixa en longboard, men ser inte så ljust ute längre :/ Fint väder idag med, 10 grader 🙂 Jacka – Helly Hansen || Jeans – Tiger Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X