Några favoriter Postat 29 april, 201329 april, 2013 av Bisa Hoppas att det gick bra för alla nior på engelska nationella. Tyckte själv att det kunde gått bättre, men det har mycket med ämnet att göra. Ska snart till skolan igen och sedan vidare till träningen. Ha D Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X