Valborg

Heyyy

Hur har er Valborg varit? Hade planer, men tyvärr blev de inställda :/ Fick som kompensation en jättesnygg klänning av mamma. Kommer bli jättebra till skolavslutningen 🙂

Förra Valborg var jag bara med kompisar. Inget speciellt som hände och inga bilder att visa direkt. Blir på första vårtecknet jag hittade för någon vecka sedan. Hoppas verkligen på att allt vänder nu!!

20130501-003342.jpg