Är helt överlycklig att det är maj. Vill verkligen att det ska bli sommar, men först vår. Hört att det skulle bli 17 grader till helgen? Gött. Vill verkligen börja gå i jeansjacka (har dock ingen, lol) och shorts. Är så trött på jeans och långrämade tröjor. Kommer vara så gött att bara gå i tisha och shorts. Får gåshud när jag tänker på det.
