Maj 2013

Är helt överlycklig att det är maj. Vill verkligen att det ska bli sommar, men först vår. Hört att det skulle bli 17 grader till helgen? Gött. Vill verkligen börja gå i jeansjacka (har dock ingen, lol) och shorts. Är så trött på jeans och långrämade tröjor. Kommer vara så gött att bara gå i tisha och shorts. Får gåshud när jag tänker på det.

Aug, 2012. 
IMG_8538