4 maj

Har haft en väldigt bra dag 🙂 Var på kurs under morgonen, sedan åt jag super god lunch med mamma och gick runt lite i stan. Hittade mycket fint. Fastnade för ett par klackar från Michael Kors som fans på Tara.

Lunch på La Gondola och godiset får favoriten, 4gott.
href=”http://bisas.se/wp-content/uploads/2013/05/20130504-212025.jpg”>20130504-212025.jpg

20130504-212031.jpg