Har precis kommit hem. Var på kurs imorse, mötte upp saknade Amanda (http://www.nattstad.se/sagaamanda) för lunch och gick (ja, gick) genom hela stan för att hitta en gata. Bra som man är hittade jag den, men missade dock all kollektivtrafik hem…
Hann också gå förbi Starbucks imorse och tjejen där gjorde min dag. Tänk vad långt man kan komma genom att prata med kunderna. Så söt vaa 🙂


