@ utecompagniet Postat 15 maj, 2013 av Bisa Haha, Gud vad jag saknar detta. Exakt en vecka sedan jag satt där med det sommrigaste vädret! Får väl se när jag kommer upp igen. Kanske om två veckor, kanske i augusti. Skjorta – Gant // Tröja – Gant // Shades – Rayban // Väska – Hollister Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X