Så kär Postat 16 maj, 2013 av Bisa Det här vädret. TACK. Kom hem för några timmar sedan och la mig direkt på balkongen. Efter två hela album med Håkan Hellström och Petter drog jag ut på en joggingtur. Fixade även i ordning golfbagen för tänkte dra ut till Tylösand i helgen 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X