Filippa K Postat 19 maj, 2013 av Bisa Var snabbt förbi Filippa K förut och hittade två par fina byxor. Älskar verkligen det märket! Perfekt om man har små storlek, lite italienskt. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X