Ännu en dag avklarad Postat 23 maj, 2013 av Bisa Haft en så bra eftermiddag! Ett gäng drog hem till mig så käkade vi kycklingsallad och bara chillade. Så bra dag och eftermiddag 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X