27/5 Postat 27 maj, 2013 av Bisa Helluuu Läget? Soft dag idag. Känns nästan löjligt att faktiskt behöva gå till skolan imorgon eftersom jag idag skrev mitt absoluta SISTA PROV för grundskolan. Enda som är kvar nu är ett stort svenska drama 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X