@Diva Postat 30 maj, 2013 av Bisa Fixade tidigare idag baglarna på Diva. Blev Shellac med fransk på. Är nöjd med själva naglarna, inte lika nöjd med huden runt omkring. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X