Sista fredagen i 9an Postat 31 maj, 2013 av Bisa Ja. Idag är sista fredagen som min klass spenderar i skolan. How sad. Haha, men nej, det är faktiskt lite tråkigt 🙁 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X