Den här dagen var riktigt bra! Allting har löst sig, jag har fantastiska vänner och imorgon är det min födelsedag! Har grillat hela kvällen med klassen. Bara 13 dagar kvar tills vi slutar. Jag måste säga att det är lite tragiskt. Visst längtar jag till gymnasiet, men relationer som har byggts upp under det här läsåret, de kommer vara svårslagna.
