Grill på g Postat 11 juni, 2013 av Bisa Lämnat kyrkan, sagt hejdå till de flesta, kramat många, saknar många. Dags för grillfest med väldigt bra vänner. Sista gången för oss förutom kommande konserter. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X