Todaayy Postat 23 juni, 2013 av Bisa Det är fortfarande inte helt spikat vad som händer idag. Ska nog till Ida och Nicke senare för att bara hänga, så goa vänner! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X