Hela stan är blåvit Postat 24 juni, 2013 av Bisa Den här dagen var riktigt bra! Gick till Diva för att fixa naglarna, sedan förbi Starbucks och nu sitter jag på bussen till bästa bror. Hela stan är blåvit och vädret är verkligen underbart! Hashtag: loveley day Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X