Juni Postat 25 juni, 2013 av Bisa Vet knappt vilket datum det är idag, inte heller dag. Har haft fullt upp hela dagen, men jag har haft jäkligt roligt! Imorgon ska jag in till stan för att kolla upp lite grejer ang gymnasiet, luncha och kika rean. Puss Kycklingsallad Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X