Sluta tracka ner på varandra

Tycker att det är pinsamt vad folk gör mot varandra på nätet, framförallt på bloggar. Precis som om det är någon frizon att vara elak mot en person man knappt känner. Hur patetiskt är det inte att sitta jag skriva elaka saker till en person som man knappt känner och sedan inte säga något till han/hon i verkligheten? Det kan vara småsaker som man bara inte kan låta bli att skriva, men det kan också vara rejält elaka saker som man faktiskt tar åt sig av. Skärpning för det är här är rent idioti.

Och nej, det handlar inte om mig. För jag har inte råkat ut för det.

20130708-101751.jpg