Sitter just nu på tåget till Båstad för att möta upp en kompis och kolla på tennis. Hoppas verkligen det var värt att gå upp kl 7…. 😉
Sitter just nu på tåget till Båstad för att möta upp en kompis och kolla på tennis. Hoppas verkligen det var värt att gå upp kl 7…. 😉