Båstad / Center court Postat 9 juli, 2013 av Bisa Jag är nu på hemmaplan efter en helt underbar dag i Båstad! Jag och Tove kollade på vissa matcher, åt jättegod mat och badade. En perfekt sommardag. Jag vet i alla fall vad jag kommer göra resten av sommaren: spela tennis. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X