De e nice Postat 11 juli, 201311 juli, 2013 av Bisa Har haft en super bra dag på stranden och pizzeria med underbara vänner. Över 25 grader och livet bara leker sig fram :)) Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X