Dagens Postat 11 juli, 2013 av Bisa Hittade en jättefin klänning när jag var inne i Svea-butiken i Båstad. Passar perfekt till mina Lexington skor och den är så bekväm. Perfection Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X