Spenderade största delen av dagen på stranden idag med gött folk. Det här vädret är underbart! Tog en löprunda på några kilometer och på kvällen har jag bara chillat hemma med en film.
honks mate för att jag får berätta hur dagen har varit i version ”a la deluxe”T
