Min kväll Postat 17 juli, 2013 av Bisa Spenderade kvällen med Julia och lite andra hos Jacob. Vi satt mest och snackade och sååå. Enda jag vet nu är att jag taggar imon och fint väder! Till er som försöker sänka mig eller mina vänner – läs nedan. Till resten, ILY. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X