Vilket underbart väder det är! Jag var på stranden tidigare idag, träffade lite folk och bara chillade. Gick upp för någon timma sedan och sedan dess har jag legat här ute och läst. Ska snart möta upp Julia för att gå och ta en dricka, men jag ska först ut på pw. Äääääälskar att träna när det är varmt. Sedan direkt ned till havet för avsvalkning.
