Throwback Postat 18 juli, 2013 av Bisa När jag kollar igenom alla bilder, en grej jag verkligen saknar, är födelsedags festens vi hade för våra bästa kompisar. Den var så lyckad! Hade gärna upplevt den igen :)) Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X