Gött häng Postat 19 juli, 2013 av Bisa Har varit med Julia hela dagen, som vanligt lol, och nu på eftermiddagen träffade vi lite andra kompisar. Har inte skrattat så här mycket på hela sommarlovet!:) Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X