En dag på stranden Postat 20 juli, 2013 av Bisa Har varit på stranden inprincip hela dagen. Gick ner i förmiddags för att sola och läsa, drog till huset för käk och träning, sedan på kvällen drog jag och Julia ner igen med lite kompisar. Imorgon kommer bästisarna ner och det ska bli så göööött!! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X