Bäst dag

Idag kom alla goa människor hit och jag har haft en så bra dag! Har träffat Tuss och pratat ut ordentligt, likaså med Hanna. Jag umgås just nu med världens tvärgoaste männsikor!

Idag har vi mest chillat på stranden, snackat och dragit runt. Imon blir det stranden direkt på morgonen och sedan får vi se vad som händer. Just nu tänker jag bara njuta av den här veckan med alla bästa vänner. Haregött!

Bilder från idag
 

20130722-003714.jpg

20130722-003733.jpg

20130722-003811.jpg