Från Gina Postat 30 juli, 201330 juli, 2013 av Bisa Längesedan jag var inne på Gina, så för någon vecka sedan kollade jag deras hemsida och fick en chock. De har fått in riktigt snygga kläder! Är osäker på material och kvalité, men på bild ser de helt OK ut 🙂 Pics by Gina Tricot Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X