Idag Postat 30 juli, 201330 juli, 2013 av Bisa Idag har varit en mardröm haha. Nej, men jag har varit på Gekås 🙁 Träffade dock mina bästa vänner där av en ren slump. Fatta vad världen är liten 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X