Halmstad Postat 31 juli, 201331 juli, 2013 av Bisa Jag har varit i Halmstad hela dagen för att kolla runt i lite olika affärer. Jag hittade lite småsaker och väldigt många affärer som kändes inspirerade av Firren/Tara/Raglady. Det har varit en superdag, verkligen :* Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X