Idag börjar den sista sommar månaden och om 22 dagar börjar jag skolan.
Om jag ska vara helt ärlig så är det lite skönt att sommarlovet snart är slut. Jag längtar till stan, hem och till alla kompisar som jag inte har träffat på flera veckor. Dock vill jag fortfarande ha sol, hav och allt sådant, men jag är lite trött på att ha lov.
I alla fall, ha en jättebra dag så hörs vi senare 🙂
Pics from Weheartit
