Termometern visade idag 28 grader och imorgon kommer den visa 30… Har gått runt med huvudvärk hela dagen inprincip vilket är segt. Har badat några gånger, första gången med Hanna och Nicke som var på besök här idag 🙂 De, mina bästisar, gjorde dagen så mycket bättre!
