Jag saknar sommaren 2012 något oerhört mycket. Det var verkligen den bästa sommaren. Jag gjorde så mycket, blev mycket tightarr med mina vänner och jag hade världens underbarast vecka med min finaste kille. Ingenting kommer kunna slå den sommaren eller den veckan.
