Bra dag :) Postat 12 augusti, 2013 av Bisa Vaknade nyss och ska upp o göra frukost. Ska om några timmar ta bussen in till stan för att möta upp Line som jag inte har träffat på ETT HELT ÅR? Puss vad det är sinnes Easy come, easy go – Petra Marklund Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X