@Starbucks Postat 12 augusti, 201312 augusti, 2013 av Bisa Tjoooo Sitter just nu på Starbucks med Line. Vi käkade lunch på Le Pain och varit mest på NK. Ska fixa en till grej i stan med mamma, sedan efter det ska jag hem 🙂 Jättekul att träffa Line igen, ett helt år sen sedan sist 🙁 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X