Klippte av 4 cm och hade i tre olika inpackningar. Tror dock inte ni ser någon större skillnad haha, men det känns ändå kortare. Jag fick en jättefin lyster i håret och topparna är raka nu.
Innan (håret ser verkligen inte bra ut på den här bilden pga det blåste ute)

Efteråt