Idag kör vi igen! Postat 16 augusti, 201312 augusti, 2013 av Bisa Två år sedan jag senast såg September/Petra Marklund, då på Liseberg med komp av Petter. Idag blir det bara Petra Marklund på Götaplatsen, kommer bli fräääääckt! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X