Just nu Postat 16 augusti, 2013 av Bisa Är i Lindome just nu hos Hanna och Nicke. Vi chillar väl här till halv tio och efter det drar vi in till stan igen. Puss Äntligen finns det ett Starbucks kort Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X