Sedärja Postat 18 augusti, 2013 av Bisa Godmorgon allihopa. Det är sinnes vilken bra dag det är idag. Fick bra nyheter från min coach, lite roliga sms och sitter nu på bussen in till stan. Ska kolla runt på lite olika saker och sedan se festivalen – jag trotsar vädret återigen. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X