Vill bara sova Postat 18 augusti, 2013 av Bisa Oj vad jag är trött. Har flängt runt i stan hela dagen och benen vara värker. Vill hem, kolla på en mysig film och ha en liten date med sängen. I alla fall, det har varit en jättebra dag :* Sneek Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X