Blev väckt för en timma sedan och har precis käkat frukost. Ska fixa lite grejer här hemma, sedan runt tolv ska jag bege mig in till stan för att träffa Amanda 🙂 Vi har valt samma gymnasium och inriktning så det ska bli gött att prata igenom allt tillsammans. Puss
