Sommaren 2013

I juni slutade jag nian och jag lämnade en väldigt go klass bakom mig. Sista veckorna hade jag verkligen panik att lämna några, men det fanns inget annat alternativ. Vi hade efter avslutningen grillfest vilket blev den näst sista gången alla i vårt gäng träffades på riktigt. Några dagar innan avslutningen var jag och kollade på Håkan Hellström – Sveriges bästa låtskrivare.

Jag på avslutningen (läs)OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Grillfest
20130611-222911.jpg

Underbara konserten
20130609-002015.jpg

Juli kom och jag hade till och från väldigt bra vänner som jag hängde med 24/7. Var i Båstad, Halmstad, inget alls inne i stan, stranden och på altanen. Månaden var bra, helt klart, men den går inte att jämföra med förra året. Har skrivit ett långt inlägg här om de två bästa veckorna i juli.

Båstad
20130709-194615.jpg20130710-110134.jpg

Bästaste vännerna
IMG_001220130804-155758.jpg20130804-145642.jpg

Augusti kom och snart börjar skolan. Stack hem ganska tidigt från sommarstället för att fixa i mitt rum (en klar förbättring blev det) och är i stan nästan varje dag för att luncha med kompisar. Jag börjar skolan på torsdag och det känns OK. Fick väl dåliga besked igår, men jag ser ändå fram emot de här tre åren och nästa sommar. IMG_1532

Bild från seglingen
IMG_1370

Jag har under sommaren lärt mig en viktig sak: ingen eller inget varar föralltid. Låter värsta depp, haha, men det är mycket som har förändrats under sommaren och det är jag väldigt glad för. Jag är mer vetande om människorna runt omkring mig och jag vet vart jag står någonstans. Tack till er som gjorde sommaren väldigt bra!
20130726-062946.jpg