Vad händer idag?

Godmorgon

Vaknade för ex antal timmar sedan och har bara varit sedan dess. Tog fram tåskorna idag igen och det kändes ännu bättre. Fick inte alls ont idag och jag kör verkligen fullt ut på min högerfot för den behöver bli lite bättre. Jag ska i alla fall åka in till salongen om en stund för att fixa en grej, ta en lunch och ta en spruta 🙁 561479_439455819436300_73192054_n