Idag Postat 20 augusti, 2013 av Bisa Var inne i stan tidigare idag och träffade Amanda, en tjej från min nya klass. Vi hade en hel del att snacka om och det känns som en bra start på de tre nästkommande år 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X