atm Postat 26 augusti, 2013 av Bisa Är på väg till centralen för att möta upp en tjej från min klass och ta en kaffe med henne. Det är jättefint väder ute och allt känns super! Jag vakande av mig själv imorse, helt utvilad. Hur vanligt är det?? Världens bästa album Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X