Frukost Postat 26 augusti, 201327 augusti, 2013 av Bisa Innan skolan mötte jag somsagt upp några från klassen för att käka lite extra frukost. Starbucks yoghurt är så underbar! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X